onsdag den 16. januar 2013

Happy new year! (undskyld forsinkelsen!!)

Vær velkommen herrens år, i år 2013 !

Jeg håber I allesammen havde en helt fantastisk nytårsaften. Det havde jeg. Jeg tilbragte min aften i selskab med de dejligste mennesker, deriblandt selvfølgelig Malouluen.

Med nytåret følger de der forbandede nytårsfortsæt, som sjældent holder. Derfor har jeg I år, lavet en anden og i den grad mildere liste:

1. Vær god ved dig selv
2. Skriv 3 ting der har gjort dig glad ned om aftenen inden du går i seng.
3. Drik vand
4. Læse bøger
5. Smile endnu mere!
6. Gå tidligere i seng. mhhmmm. sove.. lækkert!
7. Droppe de små hvide løgne fuldstændigt!
8. Lave noget nyt hver dag!
9. "make someones day"
10. kontakte dem fra efterskolen - de må ikke slippe så nemt af med mig!

Lyder godt?
Det synes jeg i hvert fald.

Lene


ps. undskyld jeg først lægger den ud nu, men havde glemt aalt om den (den lå som kladde..ups..)


Så I får lige en lille update vedrørende de der nytårsfortæsæt:

1. Vær god ved dig selv:
Tjek den holder!
2. Skriv 3 ting der har gjort dig glad ned om aftenen inden du går i seng.
Har gjort det hver dag i en lille sort bog. :) Det er smart for det tager ikke mere end 15 sek.
3. Drik vand
Har da husket vandflasken i den her uge! (glemte den godt nok på skolen i dag..)
4. Læse bøger
Er gået i gang med en og læser næsten hver dag!
5. Smile endnu mere!
Prøver. (:
6. Gå tidligere i seng. mhhmmm. sove.. lækkert!
-tjaaee... lidt måske
7. Droppe de små hvide løgne fuldstændigt!
TJEK!
8. Lave noget nyt hver dag!
Det er lidt svært at holde styr på.. 
9. "make someones day"
Kan man ikke vide med sikkerhed.. (dvs. dårligt nytårsfortsæt!!)
10. kontakte dem fra efterskolen - de må ikke slippe så nemt af med mig!
Har haft meget mere kontakt til dem her efter nytår end jeg havde inden!! Skøøønt! (så kommer man automatisk til at smile mere, så har jeg også den på plads! )


Kram igen, igen
Lene



Ingen kommentarer:

Send en kommentar