søndag den 6. januar 2013

"Kære Dagbog..."

Nytårsaften var en fantastisk aften. Lene, Margrethe og jeg lavede lækker mad, og nød den med min bror og hans kammerat indtil nogle veninder kom. Åh vi hyggede, snakkede, legede, drak alt det man skal. Og så fik vi gæster over midnat, med dem smed vi ud...

I mine sidste ferie dage har jeg været på tour i Jylland. Først besøgte jeg min kusine i Horsens. Vi sludrede, grinte, hyggede og var på café. Samme aften sov jeg hos min mormor, som jeg var ude og gå med dagen efter. Efter gåturen hyggede vi, indtil jeg tog toget til Ikast. På vej derop snakkede jeg med en venlig dreng.
I Ikast var jeg først på café med en efterskoleveninde. Men jeg sov hos en anden sød efterskoleveninde, som jeg var sammen med lige indtil i dag kl. 10:34, hvor jeg tog toget hjem igen.
Sammen med Sara, som jeg har været mest sammen med, har vi været i svømmehal, set Max Pinlig 3 i biffen, set film, lagt ansigtsmasker, cyklet og rullet (på rulleskøjter) rundt i Ikast og ja, hygget!

Det har været SÅ dejligt at se de mennesker igen. Selvom jeg har brugt mange penge på DSB, har de været det hele værd. Jeg elsker at rejse og være sammen med forskellige og mange mennesker!

Jeg føler mig helt ensom nu.

Så er det godt at skolen begynder i morgen!

Malou

Ingen kommentarer:

Send en kommentar