fredag den 28. december 2012

Feel like a flying monkey!

Jeg elsker ferie! Jeg føler mig så fri. Oven i det har jeg penge, så i dag har jeg købt 3 overdele, på udsalg... Det er skønt! Og ja, så sagde jeg op i Fætter BR i dag. Min chef, eller nu x-chef var ked af, at jeg stoppede, og tilbød mig faktisk et job bag kassen. Men nu har jeg fundet noget andet, såå... Ja, det er lidt trist, men jeg glæder mig til at få nye udfordringer. -Det får I mere om engang.

 Senere på dagen fik vi gæster. To af mine gode veninder og deres familier kom til hjemmebagt brød, laks og champagne. Og til dessert: skildpaddeislagkage, uhmmmmmmmm! Vældig hyggeligt.

 Og så har jeg lige set X-Factor. Sikke en gang lorte fjernsyn. Hold nu op hvor er jeg skuffet! Jeg tror, at jeg vil sende et klagebrev til DR. Det handlede jo slet ikke om deltagernes X-Factor, men om dommernes fordomme og bedømmelser. Jeg synes, at deltagerne blev udstillet på uacceptable måder. Men på den anden side giver deltagerne DR lov, idet de melder sig til.
Jeg synes, at det var dårligt fjernsyn. Bum.

Så nu vil jeg ligge mig til at se en god film på Netflix.com. Btw et genialt koncept! Og så er min computer logget ind på min veninde Claras bruger, så jeg ser gratis fiiiiiiilm! Love it!

Alt imens er der ung-fest i byen... Ingen kommentar hertil...

Fortsat god ferie til alle
Malou

Ingen kommentarer:

Send en kommentar