torsdag den 13. december 2012

sleep - and you will automatic become happy!

Hej med jer, dejlige mennesker!

Så er det gjort. 
Jeg har fulgt Malous råd om at tænke over hvad der gør mig glad. Det er der heldigvis en hel del der gør!
Venner, familie, musik, sjove samtaler, smil, dans, teater, jul, skype, drømme, tøj, Malous blogindlæg, pjat, små sedler, kram, gaver, når det jeg laver lykkes, sang, skøjteløb ( med malou og resten af 1.e! - jeg fik et enormt boost af at skøjte med klassen i idræt! Det var så smukt og rart, og tiltrængt!!) godt vejr, smukt vejr, regnvejr - hvis jeg er indenfor, sommer, skiferier, ferier, kærlighed og forelskelse, lækker mad, tro det eller ej, men selv oprydning er faktisk ret hyggeligt, måske er det i virkeligheden derfor jeg roder, fordi jeg eeelsker at gå rundt og rydde stille og roligt op. Jeg gør det så også hverdag - næsten.. og så en heeeeel masse andre ting!!
Livet er jo godt, hvis man sådan lige tænker over det!
Selvfølgelig er der nogle ting der er surt, det er surt at sidde og lave afleveringer, men hvis man skal være træls og vende det til noget positivt, så er det man er i gang med, jo egentlig at dygtiggøre sig. Og det er da en god ting - er det ikke? (-:

De sidste to dage har været helt fantastiske!
I går var jeg som sagt ude at skøjte med 1.e i idræt.
Vi skøjtede og skøjtede i det flotteste vejr! Det var virkelig rart. Frisk luft, søde og glade mennesker, skøjteløb og endda dans! Malou og jeg lavede en slags isdans. Meget smuk - det synes vi i hvert fald selv. I virkeligheden lignede vi nok bare nogle tosser. Nogle søde tosser.
Da jeg så kom hjem hyggede jeg mig derhjemme, begyndte på en dansk opgave, skrev med en masse fra efterskolen, det var skøøønt! SÅ gik jeg tidligt i seng, og kunne sove læænge. Første modul var aflyst i dag. Så da jeg stod op i morgens kunne jeg bare mærke smilet brede sig endda inden jeg havde set mig selv i spejlet. Det var heller ikke det kønneste syn, men jeg var gået i seng glad, fået min søvn, og dermed vågnet glad. Den glæde har så varet ved hele dagen! 

Første modul gik med musik - Cool jul - fra pyrus.
vi skal spille den til juleafslutning på skolen. Det var rigtig hyggeligt at prøve det igennem nogle gange med band.
Derefter havde vi en times matematik hvor vi skulle arbejde med geogebra, det gik sku hurtigt, måske fordi jeg fik lov til at sidde ved Malou?
Så havde vi dansk. det har jeg ikke lyst til at kommentere yderligere, men helt kedeligt var det nu ikke!!
resten af dagen er gået med oprydning, musik, madlavning og skype'n med en af de dejligste piger fra efterskolen.
Skøøøøøøøøøn dag.!

SOV JER GLADE DERUDE!!
-det virker sku!


se hvor glade vi er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar