onsdag den 26. december 2012

Christmas presents



Hallo Hallo!

Så har jeg haft den dejligste juleaften, sammen med min skønne familie og mere til. (:


Vi fik lækker mad, som altid, dansede om træet, pakkede gaver op og pakkede gaver op og spiste konfekt og pakkede flere gaver op. Vi var 11 så der var hundrede gaver under det træ så det tog en hel krig! Jeg har arbejdet de sidste par dage, så jeg var godt smadret i forvejen, hvilket resulterede i at jeg smuttede i seng som den første, inden de sidste gæster var gået.. lidt surt, men kunne bare ikke holde mig vågen!

Når, jeg har som de fleste andre fået en masse dejlige gaver, men i år var det alligevel lidt anderledes. Jeg har fået en masse underlige ting, noget af det var jeg selv uden om (da det stod på min ønskeliste), men andre ting forstår jeg ikke helt. Men de kan da heldigvis bruges alligevel!

bl.a. har jeg fået en cykelkurv, en ekstern harddisk, cd'er, tøj, sportstøj og nattøj, en alphabeat billet, og en billet til Satisfaction på Alsion med Schaufuss-balletten og meget andet.

Lige nu har jeg vidst julekulder, det er dejligt.
MEN jeg savner pigerne og en gang i mellem keder jeg mig helt.. sygt nedern hva.. det havde jeg ikke troet inden jeg fik ferie.. kede mig.... nice....

HELDIGVIS! skal jeg ses med dem i morgen!! Til julebal på SSS JAAAAAAA


Julekys
Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar