tirsdag den 4. december 2012

There is just *some* things I need...





Hej Dagens!


I dag har jeg haft en fantastisk dag:
Jeg vågnede og tænkte "åhh nej.. det er kun tirsdag.."

I skolen havde vi først engelsk - det gik nemt, det var stille og roligt, derefter var der AP på programmet og jeg er helt vild med vores AP lærer så det var hurtigt overstået.
næste time hed "NV".. naturvidenskab.. bob.bob.. MEN så var vi heldigvis igennem vores "pensum" så vi skal bare begynde på vores afsluttende opgave så vi kan komme til "Den Faglige Samtale". Derfor fik vi lov til at tage hjem og skrive hvis vi ville. Egentlig skulle vi have haft musik, men det blev aflyst.

Det var dén dag..
nahaj!
Malou og jeg cyklede ned til Sønderborghus - købte Blackspot kort/billetter, så vi er klar til kulturcaféen på torsdag. Hjem tog vi så.

Lektier - næ! der var sørme ikke nogen til i morgen! :) (så kunne man begynde på sin opgave eller uddybe sin fysikrapport eller skrive sin kronik.. men nej.. så seriøs var jeg ikke lige.)

Så jeg satte mig til at se "Kandidaten" med Nikolaj Lie Kaas (-åhh jeg er helt forelsket i ham! Han er i hvert fald sød!!) i min bløde dejlige seng!

næste punkt på programmet: OPRYDNING.. og jeg kom igennem! Her er så fint og rent nu! Skøønt!
Samtidig med oprydningen hørte jeg skøn julemusik o.l.

Nu kom min mor hjem, vi har lavet mad og hentet julekasserne ned fra loftet! SÅ ER DET ALTSÅ SNART JUL!

Om en lille halv time skal jeg se julekalender og så gå og pynte op med mutti.

Mormor har ringet og bedt om ønskeliste og, mens jeg talte med hende kom de helt af sig selv til mig, jeg har ellers ikke vidst hvad jeg skulle ønske mig.. men nu her jeg en heeel masse.Og det er gode ønsker, hvis jeg selv skal sige det. :)Derfor deler jeg dem med jer!

Lenes Ønskeliste:
-Penalhus (da jeg har mistet to stk. på skolen.)
-passer (af samme årsag)
- Alphabeat-billet til d. 15.2.2013 på Sønderborghus
-gavekort til farvning af øjnvipper
-lyskæde (som kan nå heeele vejen rundt i loftet på mit værelse)
-eksternharddisk (så jeg kan få backup på alle mine notater..)
-gavekort til div. caféture
-penge til transport ved besøg af efterskolevenner
-whiteboard
-sorte billedrammer i forskellige størrelser.
Jeg er godt tilfreds!
Nyd december måned - der går lang tid før den kommer igen!


Kyyyys! 
Min veninde har lavet en julekalender til mig. En lille seddel hver eneste dag i december måned fra hende. I dag var det dagens citat "hey love! Dagens citat; forget love, I would rather fall in chocolate!"





Lene Wrang



Ingen kommentarer:

Send en kommentar