mandag den 3. december 2012

Santa can you hear me?

I have been so good this year
And all I want is one thing...

Nej, jeg har lige lavet min ønskeseddel i dag! Åh, jeg håber, at jeg får dem alle sammen!

Blandt meget andet har jeg ønsket mig penge til en oplevelse. Jeg tænker på en skitur med Lene og vernnern' :-)

Men egentlig kære søde julemand, så ønsker jeg mig en rigtig god og hyggelig juletid! Det trænger jeg til. Og det fortjener vi altså allesammen, når vi nu har været efterårsdeprimeret. Jeg ønsker mig en jul, som er hyggelig både med familie og venner, og med kontakt til de venner jeg ikke ser så tit!

Jeg kommer sådan i julestemning, når jeg hører denne her sang! Åh, den er så sød.

Også mit arbejde er bedre i december. Det er monster hyggeligt at fylde varer op i butikken og hjælpe alle de søde kunder. Især bedsteforældre med udskrevne ønskelister. Og så er der mødre der ringer til julemanden og mødre der spørger efter sure fugle (angry birds). Legetøj hører julen til i min verden. Skønt at mit arbejde er fyldt med det!


Glædelig jul og glædelige december!
Malou

Ingen kommentarer:

Send en kommentar