fredag den 25. januar 2013

Jomfru Maria?


Hej hej!

Lige fortiden spiser jeg - heeele tiden!! Alt muligt usundt. Chokolade, nutella, toffifee.
Måske er jeg gravid?


Hvis jeg er, så er jeg den nye jomfru Maria.



Det kunne da også være spændende. Gad vide om jeg så får en lille jesus eller en anden skabning som synes han/hun er guds udvalgte - eller søn/datter.

Vi har I dag kunnet sove længe! Fysik var aflyst. Så Samfundsfag og historie skal/skulle lige overståes og så går turen til København igen med Malou. Til danseworkshop. Spændende!! bob bob! Vi glæder os.

Hytteturen var god. Vi skriver om den en anden gang!





Kram
Lene

2 kommentarer:

  1. Haha kender det godt :D Jeg har en lækker konkurrence kørende på min blog hvor du har muligheden for at vinde 2 Stine A smykker til en værdi på 700 kr. Kig gerne forbi og deltag hvis det lyster! :-) http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/02/konkurrence-stine-a.html

    Knus

    SvarSlet
  2. Haha, godt indlæg! Kender det alt for godt :P
    Du har muligheden for at vinde et smukt ur fra Daniel Wellington på min blog. Kig gerne forbi, hvis du har lyst: http://www.amydyrholmkristiansen.dk/2013/02/giveaway-daniel-wellington.html <3
    Knus Amy. :)

    SvarSlet