søndag den 28. oktober 2012

Det skal jeg bruge penge på i denne måned..


Så er det snart mandag... Imorgen! Jeg glæder mig til at se klassen igen :-)
Min weekend har været okay, meget hyggelig!

Men det jeg ville, var at fortælle jeg på tirsdag får fucking løn! Nøøøøøøj hvor bliver det godt! Jeg har ikke haft penge hele oktober. Jeg brugte dem alle sammen på DSB, d. 6.+7. da jeg var til gensynsdag og gl. elevfest med Vesterlund Efterskoles verdens bedste elevhold 11/12! Så penge blev ikke spildt!

 Og det skal min næste løn heller ikke!
Derfor har jeg lavet en liste over ting jeg skal købe... Men det vigtigste er at jeg får købt:

  • et par løbetights (vinter model)
  • 2 cardigans! jeg har ingen fede cardigans, eller jo, men... jeg mangler nogle vildt fede! 
  • en eller mange lækre strik-sweatre! Jeg havde egentlig lovet mig selv en lækker Acne sweater for min første løn, men den blev ikke til noget... H&M er den bedste vej frem!
  • halskæder, både nogle jeg kan bruge til fest, men også en del jeg kan pynte mine hverdagsoutfit op med.
  • undertøj!
  • et lækkert tørklæde

De andre ting på listen er selvfølgelig også vigtige... fx gælden og penalhuset, men... det ordner sig nok alt sammen!

Gør I også noget? Sådan nogle lister? Jeg tror at de er mega praktiske.


Tanker fra
Malou

Ingen kommentarer:

Send en kommentar