onsdag den 31. oktober 2012

Midt på ugen

Hey, Hey, Heeey!!
Så er det onsdag - Jeg har lavet lektier og nu skal jeg så til at planlægge en smule dans.
Det forholder sig nemlig sådan at Maloulu og jeg har meldt os til OD-dagen.
Operation Dagsværk 

Derfor har Malou kontaktet en sød dame/mand - jeg ved det faktisk ikke - et sted i København. Vi har så fået arrangeret en danseworkshop, som vi skal stå for. Det, glæder jeg mig helt vildt meget til. Udover det har vi også meldt os til noget, der hedder Playmaker. Det er en uddannelse, man kan tage over to weekender i København og en månedspraktik. Det bliver vildt fedt - hvis vi bliver optaget. Man skal nemlig snakke med en dame, så hun kan høre om man virkelig gerne vil. Det er gratis og fedt!

Støtter i også Operation Dagsværk?
I kan i hvert fald læse mere om det her:
http://www.od.dk/

Derudover ville jeg også gerne dele en fed dans med jer: http://www.youtube.com/watch?v=1FCdxJ1IZTc


Det var den, Malou og jeg fik inspiration fra, dengang vi startede danseholdet Dance Jam.

Forresten snakkede Malou og mig om noget der var gået op for os i weekenden:
Husk at nyde livet!
Og så i stedet for at tænke "jeg har travlt!!" så tænkt " nu skal jeg det, men jeg skal først cykle derhen. Cykle.. uhmm jeg elsker at cykle, frisk luft, motion osv..!" så nyder man alt!
Okay, vi formulerede os vidst lidt bedre der, men jeg kan ikke huske det helt, men det var sådan noget i den dur.

Nyd nu bare hvert sekund og vær glad!!

Kærligst
Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar