fredag den 26. oktober 2012

I denne kolde tid




Ih, nu er det blevet vinter! Vintervejret er i hvert fald begyndt at komme. Sikke koldt det er! Og det har sneet nogle steder i Danmark! Tænk at det stadig kun er oktober-måned. Jeg frøs hele vejen til skole! 
 I et af frikvarterene var jeg og de to søde piger Margrethe og Nanna ude og danse en efterårsdans i solens stråler og alle bladene. Det var rigtig hyggeligt! 

 MEN SÅ KOM REGNEN! regn, regn, regn. Regn er det værste i denne tid! Hvorfor kunne det ikke sne? 
Det regnede på hele min vej hjem, på cykel, i regn og kulde, men sammen med Lene! 
 Når det regner, tænker jeg altid på en scene i Pirates of the Caribean, hvor, jeg tror det er Jack Sparrow der siger: "Hva' er du bange for lidt vand?"
 Og det er jo rigtig nok. Vand tørrer jo igen. Og det skader ikke. Kun lidt mascara, håret, jakken og bukserne ser mishandlet ud efter en tur ude i regnvejret. 

Så vil jeg hellere sidde her under min dyne og drikke kakao. :-)

Nyd efteråret!

Tanker fra Malou

Ingen kommentarer:

Send en kommentar