torsdag den 11. oktober 2012



 For The First Time
Maloulu og Lense! Det er os. To tosser fra Sønderborg.
Vores "historien" startede egentlig onsdag d. 15. august 2012 hvor vi startede i gymnasiet. Sønderborg Statsskole, 1.e = Musik A, Engelsk A, Dramatik C.

Vi havde nogle akavede introduktions situationer i klassen fx "Mit navn er Malou, jeg er 16, jeg har gået på Vesterlund Efterskole" + "Mit navn er Lene, jeg er snart 17, jeg har gået på Vardeegnens Gymnasieforberende Efterskole". I kender vel sådan nogle lege? VI skulle så også fortælle en pinlig historie. Øv, sjovt indtryk man fik af folk, og et mærkeligt førstehåndindtryk. Men når nu alle fortalte noget, så var det meget sjovt.
Når tilbage til vores historie, så senere, samme dag var (jeg) Malou nice og spurgte:

"Lene, har du ikke gået på efterskole? - Hvilken efterskole var det du gik på?"

Derfra kørte samtalen. Den kører stadig... den er måske bare kørt lidt ud af sporet, helt ud i hegnet, ind i byen, til modeshow, til et andet gymnasies putfest, til et dansehold og meget længere! For på vores tildelte fastepladser i klassen, sad vi ved siden af hinanden! Det var den bedste tid, for ja, nu har vi fået nye... 

Vi har siden den 16. september taget "The Daily Picture", så masser af billeder har vi! Her er nogle af dem: 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar