onsdag den 17. oktober 2012

Let me go

Det er efterårsferie. Jeg kom hjem fra kursus igår, i dag har jeg arbejdet, i morgen skal jeg arbejde, i over morgen er det min brors fødselsdag, dagen efter skal jeg hjælpe til min søsters børnfødselsdag, søndag har jeg fri! MEN jeg skal lige have lavet en nv-rapport, fysik-rapport, læst min bog (ca 280 sider tilbage) og forberedt et oplæg på 5 min om den, tysk-aflevering og garanteret lidt mere hvis jeg checker ind på lectio.
 Og så kalder de det ferie?

Jeg vil ud og rejse! nuuuuuuuuuuuu. Til Berlin, London, Mallorca, Club La Santa eller et andet lækkert sted! Måske bare Århus? Jeg vil opleve verden, se noget andet end jeg plejer. Jeg kunne jo besøge familien eller veninder fra efterskolen!
 Men en overnatning fra lørdag-søndag er lidt kedelig. Og alt det jeg skal have nået... jeg har ingen tid! Og Lene, hun sidder i Norge lige nu. Eller også er hun ude i det smukke landskab i -2 grader. Gid det var mig. Jeg vil bare gerne væk fra Sønderborg! Øv.

Jeg er også lige ved at springe,
 for at bruge nogle penge. 

Rim og remser mine damer og herre. Men det passer sgu.

Sikke meget man kan gå og drømme om! Det er på tide at jeg realisere noget!
Hav det godt og nyd Jeres ferie!

-Tanker fra Malou

Ingen kommentarer:

Send en kommentar