torsdag den 25. oktober 2012

GLÆDELSE!



Der findes næsten ikke noget bedre i verden end at glæde sig.
Jeg er så heldig at befinde mig i den situation - lige nu!!

Det forholder sig nemlig sådan at jeg i morgen skal ses med en af de bedste veninder fra efterskolens tid Ida! <3
Lørdag skal jeg så til gensynsdag på efterskolen og jeg kan slet ikke vente!!!!
Søndag smutter jeg til Århus og skal se Den Eneste Ene - musical 
bagefter skal jeg ses med en aanden veninde fra efterskolen og sove der til mandag - tænk engang, så heldig man er! :-D På én weekend. 
Så bliver det nemlig mandag  og jeg skal hjem og så skal jeg arbejde, og så i skole, og så alt muligt hele tiden igen. 

SEEEEEES! - på den anden side!!

Forresten vil jeg gerne dele nogle billeder og videoer med jer af Malou og jeg i div. timer på Sønderborg Statsskole. Jeg beklager lydkvaliteten, men sådan en simpel packard bell kan jo ikke det hele vel? :)
Og jeg tror - ligesom Malou at videoerne + billederne skal ud:



(undskylder det blå øje, men faldt på dansegulvet til Rave. (gym. fest))


Når, når, com.'en vil kun udgive den ene video.. men her har I så billederne:







Hav en god aften/dag! :-)

-kærligste hilsner
Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar