mandag den 5. november 2012

Ach und weh..

Arbejd, arbejd.

åhh ja..
så blev det mandag igen og dermed ringer en hverdagsklokke ind..
æv..

I dag synes vores musiklærer lige at hun ville give os et ekstra modul så vi havde først fri halv fire i stedet for halv to. Heldigvis skulle vi i de sidste 25 minutter bare lytte til et smukt musikstykke (klaverstykke) så det gik lige og lige.
Så hjem, og direkte på arbejde henholdsvis ved bageren og fætter BR.
så hjem - maaaaad!
og så afsted igen, ned til musikskolen.

Nu er jeg så omsider kommet hjem, har sat noget rart musik på - Norah Jones - og heldigvis har vi ikke så mange lektier for, så de skal lige hurtig laves og så skal der ellers ryddes lidt bedre op og jeg skal have styr på div. ting og sager. (f.eks. alle de papirer der ligger rodet rundt i min taske)
NEJ! Jeg er absolut ikke et ordensmenneske i stor stil. Inde i hovedet er jeg, men i den virkelige verden bliver det ikke til så meget.

Nu er der kun (1) 2 dage til at vi drager til den berygtede "storby" København!
Og vi glæder os!!!!


så meget glæder vi os!



Der er bare så mange ting vi gerne vil nå derovre, men vi har sagt til os selv - og hinanden - at vi når, det vi når. Så vi tager den med ro og hygger os med alting i stedet for.

Når.. lektierne kalder.

HYG JER!!

Kram og kærlighed
-Lene


-omtrent sådan jeg ser ud efter i dag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar