mandag den 12. november 2012

Just give me that smile!

Vi er (var) søde i dag! Begge to med ny trøje fra Gina Tricot, KBH!

Bag ved kan man se, at vi har haft matematik. Et fag vi begge gerne vil have højere end på C-niveau. Det er altså svært med det hav af muligheder, og alligevel kun den lille sø med muligheder man gerne vil, ja det er nærmest kun en vandpyt mine muligheder svømmer i...
Hvilke er mine interesser? Hvilke fag vil jeg beskæftige mig med de næste tre år? Gennem hvilke fag vil jeg få højest gennemsnit? Hvilken klasse vil jeg gerne gå i? Hvor er niveauet? Hvad fanden er det jeg vil?

 Lige for tiden har jeg virkelig lyst til at ændre alt og alle! Allerhelst vil jeg ud og rejse, langt væk! Men hvornår vil man ikke det? Herhjemme, i Sønderborg, det her jeg er, og har råd til at være... Her i weekenden var der en sød 9.klasse der sagde:
 "Jeg har lært bare at smile til de mennesker, der er omkring mig." Jeg må lære at smile, til det der er omkring mig! :-)

Inderst inde er jeg skide glad for Sønderborg, jeg må virkelig lære at elske Sønderborg! :-)

Hav det godt! 
Malou

Ingen kommentarer:

Send en kommentar