fredag den 9. november 2012

Det jeg har på hjerte

Dette skønne billede er fra i går! Vi glemte dagens billede i dag, øv.

Men der har vi alle vores nye og helt fantastiske ting, som vi har købt i København, på. Sikke en fantastisk tur vi havde til KBH! Det hele gik helt vildt godt! Både rejsen, vores Operation Dagsværk arbejde, shopping og spisning. Jeg har rigtig meget, jeg gerne vil dele her på bloggen!
Men det må blive en anden, rigtig god gang! Måske søndag, eller mandag...

Fordi i aften tager jeg af sted på anden halvdel af Gymnastik Uddannelse 1 - kursus. Jeg er lidt træt, men jeg glæder mig. Det var i hvert fald hyggeligt sidste gang. Der var jeg også træt. Træt, træt, træt.

Jeg har måske lidt for meget om ørerne for tiden. Og der er lidt for mange ting, jeg hele tiden skal tage stilling til. Det værste, vigtigste og den der fylder mest, er beslutningen om hvilken studieretning jeg skal vælge på gymnasiet. Vi er vidst et par stykker der overvejer vores muligheder. Lene og jeg i hvert fald... Men det er svært, der er mange ting at overveje! D. 29. november skal vi være afklaret.

 Nu skal jeg skrive et fødselsdags kort til min søde far, smøre en madpakke, skifte sengebetræk og ja, så skal jeg snart af sted!

God weekend!

Tanker fra Malou

Ingen kommentarer:

Send en kommentar