lørdag den 17. november 2012

Skal vi følges?

Lene, du er den bedste, du min bedre halvdel, den skøreste, sjoveste, sødeste, mest forstående og den jeg ALDRIG vil miste!



I går holdte 1.e, Sønderborg Statsskole julefrokost i Ullerup. Ih, hvor var det fantastisk hyggeligt og bare dejligt! Alle de søde mennesker vi normalt har seriøse timer med, var klædt smukt på og alle var meget åbne og smilende. Det var simpelthen sådan en skøn måde at være sammen med dem på. Selvfølgelig gik lidt galt, men det vil jeg hellere se bort fra lige nu.

Jeg elsker 1.e! Jeg vil ikke forlade Jer! Men sådan en studieretning på gymnasiet, skal også vælges efter de fag, der kan trække dit gennemsnit op. Tankerne om studieretninger frustrerer mig dag ud og dag ind. Så jeg vil ligge dem på hylden lidt, og håbe at jeg ved hvad jeg vil d. 29 november.
Her på det sidste har de nemlig fyldt ALT for meget.

Jeg bryder mig ikke om tanken om at skifte klasse. Så kan det godt være at mine klasse kammerater er nogle tossede, kreative mennesker, der ikke er skide seriøse i matematik-timerne, men hold nu op hvor er de dejlige! Jeg aner ikke hvad jeg gør eller vil gøre.

Jeg tror, at jeg har forsøgt at vænne mig til en tanke, der ikke er der. Men den har gjort mig trist...

Lene jeg vil ikke gå i en klasse uden dig! -eller nogen af de andre! Hvad fanden gør vi?

Når jeg tænker grundigt på alt det, samtidig med at jeg hører denne sang... så tuder jeg!
http://www.youtube.com/watch?v=H2fUyF6ZpJM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar