onsdag den 28. november 2012

Gaffel

I dag skete der en vigtig begivenhed i verdenshistorien. Endnu et skridt for mennesket er taget, vi er kommet nærmere det store spørgsmål: "Hvad er meningen med livet?"
Lene og jeg har i dag ligget i omvendt gaffel! I kender måske kun skeen? Eller udvidelsen, nemlig gaflen? Omvendt gaffel er det nyeste nye og vejen frem! 

Her er øvelsesvejledningen:

  1. Find dig en partner, der ikke lugter
  2. Find Jer et sted, hvor i kan ligge
  3. Lig Jer ned, ryg mod ryg
  4. Nu flettes arme og ben sammen, ved at strække alle fire legemens dele bagud mod din partner
  5. I ligger nu i omvendt gaffel

Ih, nu er det på tide jeg går i seng! -Jeg skulle egentlig have været til musikalsk show, på den efterskole jeg gik på sidste år, Vesterlund Efterskole. MEN det ville transporten mig ikke. ØV!

Godnat, sov godt og drøm sødt!
Malou

1 kommentar: