fredag den 2. november 2012

Hallo hvad for noget?

Halloween
feedt!!!
-eller måske?
Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes, eller jo. Jeg har bestemt en holdning, men jeg ved ikke hvad jeg skal synes.
Jeg tror ikke det bliver den fedeste fest i verden.
1. man skal se uhyggelig ud
1.b. jeg duer simpelthen ikke til at se uhyggelig ud. Man er ikke særlig uhyggelig når man smiler - så skal man i hvert fald smile meget overdrevet - og jeg smiler altid når jeg ser mennesker jeg holder af (til fester) ellers så griner jeg "af" dem, fordi de har det sjovt. Så jeg tror ikke jeg bliver specielt uhyggelig

2. så ser mennesker farlige ud.
2b. Jeg HADER hvis mennesker ser farlige ud, for jeg kan blive sådan ægte bange for dem, selvom jeg ved det er "fake". 

Så det bliver nok en lidt skør fest. 

Malou og jeg har bestemt os for at være batman! Det bliver cool og ikke spor farligt. :)
-ved mindre man selvfølgelig er bange for batman. Men arbejder han egentlig ikke sammen med Spiderman i Spiderman? :)
-så er han jo egentlig god!

Når. Men jeg skal have pakket lidt og fundet nogle ting frem.

Forresten skal jeg til forfest med en masse af pigerne fra klassen, det bliver vildt hyggeligt og sjovt! - det var det i hvert fald sidst! 

Vi lægger måske et billede ud af hvordan "Lenebatman" og "maloubatman" -resultatet bliver.



Sees altsååå! :)

-Lene



Ingen kommentarer:

Send en kommentar